Sidor

måndag 3 januari 2011

Dannyboy

När man inte vet om det kommer vankas böcker i julklapp så är det lika bra att köpa på sig några själv. Sen kan man ju vara lite lagom mystisk och märka klappen med "... önskar Tomten".
Daniel Åbergs Dannyboy och kärleken och Vi har redan sagt hej då är böcker som jag tänkt att jag ska läsa, men sen har det inte blivit av. Strax innan jul slog jag till efter att Daniel twittrat om snabb leverans för klappsugna, perfekt läsning i mellandagarna tänkte jag. Så försvann min avi på posten (drullar) och jag kunde inte hämta ut böckerna förrän idag. Men nu sitter jag här med min lite försenade julklapp till mig själv och är ytterst förväntansfull.
Har ni läst?

/Helena

1 kommentar:

Nailtastic sa...

Jag har läst Dannyboy och kärleken, men det var ju ett antal år sen nu. Vad jag kommer ihåg var det inte en roman i min smak. Har för mig att jag tyckte den var förutsägbar och ganska tramsig och inte heller särskilt välskriven.